بهترین مراکز آموزش آیلتس

به نظر شما بهترین مراکز آیلتس کدام یک از مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان انگلیسی هستند؟

امروزه در اغلب کشورهای اروپایی ،آسیایی و آمریکایی آزمون آیلتس در سطوح مختلف برای مهاجرت ویا ادامه تحصیل و… برگزار می‌شود و سالیانه حدود ۱۵۰۰ هزار داوطلب در آزمون‌های تخصص آیلتس شرکت می‌کنند. به همین دلیل فعالیت موسسات در این زمینه بسیار زیاد شده است.و تماما تلاش می کنند تا بهترین خدمات را برای این آزمون بین المللی ارائه دهند.

اغلب داوطلبانی  که قصد دارند برای آمادگی آیلتس در بهترین موسسه آیلتس ثبت نام کنند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا آزمونی که در این موسسات برگزار می‌شود همان امتحان اصلی آیلتس است و پس از پایان دوره می‌توانند مدرک آن را بگیرند؟ این سوالات به این دلیل در ذهن داوطلبان شکل میگیرد  که با توجه به تبلیغات و درآمدزایی تدریس زبان انتخاب موسسه مطمئن آیلتس دشواراست و داوطلبان بر سر دو راهی قرار میگیرند.

اگر شما در انتخاب  آموزشگاه این اشتباه را می‌کنید باید بدانید که آموزشگاه آیلتس صرفاً برای آماده شدنداوطلبان  برای آزمون اصلی راه‌اندازی شده است، در صورتی که مرکز برگزاری آیلتس همان محل برگزاری آزمون اصلی است.

آموزشگاه آیلتس یا همان بهترین موسسه آیلتس یک آموزشگاه زبان است که دوره‌های آمادگی این آزمون را برگزار می‌کند. داوطلبان  با شرکت در این دوره‌ها آماده شرکت در آزمون اصلی آیلتس خواهند شد.

 با توجه به شرایط آموزشگاه، نوع آزمون مد نظر داوطلبان و شرایطی که  آنها دارند، بهترین آموزشگاه‌های آیلتس امکانات متنوعی را ارائه می‌کنند. از جمله این امکانات  می‌توان به امکان شرکت در کلاس‌های خصوصی و حضوری، شرکت در آزمون‌های دوره‌ای، یادگیری تکنیک‌های اخذ نمره بالا در آزمون آیلتس و… اشاره کرد.

بهترین مراکز آموزش آیلتس در این زمینه مشاوره آیلتس، برنامه‌های خود خوان آیلتس، دوره‌های آنلاین آیلتس، پکیج‌های آموزشی آیلتس و مشاوره برای سنجش سطح داوطلبان این آزمون را هم در برنامه‌هایشان می گنجانند.

تنها مراکزی مجاز به برگزاری آزمون آیلتس هستند که مجوز از سازمان سنجش و ارتباط با موسسه آموزشی idp استرالیا را داشته باشند. همچنین این مراکز گاها  دوره‌های کوتاه‌مدت آمادگی پیش ازآیلتس هم برگزار می‌کنند، اما امکان برگزاری کلاس‌های گروهی و آموزش به صورت گسترده برای داوطلبان  آیلتس را ندارد.

برای گرفتن  مدرک معتبر آزمون بین‌المللی آیلتس ، باید در یکی از این مراکز برای امتحان حضور پیدا کنید و با تکنیک‌ها و نکاتی که در بهترین مراکز آموزش آیلتس یاد گرفته‌اید، آزمون‌هایتان را با موفقیت پشت سر بگذرانید.

اولین قدم برای کسب تجربه و موفقیت درآیلتس شرکت در دوره های مربوط با این آزمون و کسب تجربه نزد اساتید معتبر آیلتس است.

این کلاس­ها معمولاً به صورت عمومی برگزار می‌شوند، اما داوطلبان می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های خصوصی هم آماده شوند.

اگر امکان حضو در دوره های بهترین مراکز آموزش آیلتس را ندارید می توانید به صورت آنلاین د راین دوره ها شرکت کنید. 

آیلتس یک آزمون بین‌المللی است که در سال 1989 با همکاری سه سازمان انگلیسی و استرالیایی کنسولگری بریتانیا ، دپارتمان امتحانات و ارزیابی زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج وموسسه آموزشی idp استرالیا  تالیف شده و اجرا می‌شود.و هرموسسه و سازمانی که خدمات آموزش زبان انگلیسی را ارائه می‌کند امکان برگزاری آن را ندارد.

با توجه به شرایط موجود و حاکم در ایران و روابط آن با سایر کشورها، تمامی مراکزی که در داخل کشور خدمات آزمون آیلتس را ارائه می‌کنند تحت نظر موسسه آموزشی idp استرالیا هستند.

آموزشگاه‌های فعال در زمینه آیلتس علاوه بر تخصص و تجربه کافی در ارائه مهارت‌ها، باید ویژگی‌های دیگری هم داشته باشند تا بتوان آن‌ها را به عنوان بهترین موسسه آیلتس نام برد.

این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • بهره‌مندی از اساتید برجسته بین‌المللی به منظور آموزش آیلتس
  • تنوع در ارائه خدمات آموزشی و برگزاری دوره‌های آمادگی تا پیشرفته
  • بهره‌مندی از مشاوره و پشتیبانی لازم در آموزش زبان انگلیسی و آیلتس
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • ارائه خدمات آنلاین
  • دسترسی آسان به مراکز و مؤسسات آموزش زبان انگلیسی
  • برند و هویت موسسه آیلتس
  • به روز بودن آموزش‌ها
  • تعیین سطح کردن دانشجویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *