کلاس آنلاین یوس

کلاس آنلاین یوس 2024

کلاس آنلاین یوس
هزینه کلاس های یوس حضوری : 37/400/000
ادامه تحصیل در خارج از کشور می تواند پلی برای رسیدن به موفقیت باشد اما اگر این انتخاب عاقلانه صورت گیرد. هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان ایرانی برای ادامه تحصیل خود به خارج از کشور رفته و از امکانات آموزشی دانشگاه های برتر دنیا استفاده می کنند. در این بین، کشور ترکیه یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت تحصیلی است. شرایط ویژه کشور ترکیه مانند ارتباط با کشورهای اروپایی، هزینه های مقرون به صرفه تحصیل و زندگی و وجود دانشگاه های بین المللی مهاجران را به تحصیل پزشکی در ترکیه سوق  می دهد. چند سالی است که شرایط اقتصادی پیچیده و بی‌نتیجه ماندن ادامه تحصیل در ایران و در پی آن مشکلات عدم امنیت اشتغال، افراد را به سمت مهاجرت سوق داده ‌است. همین عامل موجب شده آمار مهاجرت ایرانیان در صدر مهاجرت‌های کاری و تحصیل به کشورهای دیگر قرار داشته باشد.

تنها مرکز برگزار کننده آزمون یوس در ایران

مرکز  مهاجرتی آموزشی دکتر موسوی  بعد از موفقیت های فراوان در قبولی دانش پذیران یوس در سالهای اخیر و با توجه به این که نمایندگی دانشگاه های دولتی و خصوصی ترکیه را نیز همراه خود دارد ، توانست  برای اولین بار در ایران آزمون یوس را برگزار کند و که با استقبال دانش پذیران در استان های تهران ،البرز و حتی سایر شهرها روبه رو شدیم. با برگزاری آزمون یوس در ایران توسط ایرانی نوین آمار قبولی ها نیز بیش از پیش افزایش یافت چرا که شرایط آزمونی دانشجویان در تهران به نسبت ترکیه بسیار متفاوت و مطلوب تر است.
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
شرایط مساعد نزدیکی ترکیه به ایران و برخورداری از دانشگاه‌های معتبر پزشکی موجب شده خیلی از دانشجویان ایرانی تصمیم بگیرند در منطقه‌ای نزدیک به خانواده در این کشور متمدن و تاریخی ادامه تحصیل دهند. از آنجایی ‌که بخش‌هایی از ترکیه اروپایی است، مزید بر علت شده تا سیستم آموزشی آن به کشورهای اروپایی نزدیک باشد. مهم‌ترین مزیت ادامه تحصیل در ترکیه عدم نیاز به اخذ ویزا برای متقاضیان ایرانی است. با توجه به این‌که دانشگاه‌های ترکیه همکاری‌های مداوم و پیشرفته‌ای با دانشگاه‌های بین‌المللی دارند، میزبان اساتید مطرح بین‌المللی هستند. پس جای تردیدی باقی نمی‌ماند که ترکیه بهترین و ارزان‌ترین فرصت ادامه تحصیل برای ایرانیان متقاضی تحصیل است.
همان‌طور که اشاره کردیم تحصیل در دانشگاه‌های بین‌المللی ترکیه به‌خصوص برای ایرانیان امتیازات زیادی بدنبال دارد و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. مهم‌ترین مزایای تحصیل در این کشور شامل موارد زیر است:
  • اعتبار بالای مدارک صادر شده از دانشگاههای ترکیه در سطح جهان
  • اعتبار و مورد تایید بودن چند دانشگاه ترکیه از سوی وزارت علوم ایران
  • فاصله‌ای کم جغرافیایی ایران و ترکیه
  • ارتباط ترکیه با کشورهای اروپایی , بالا بودن سطح کیفیت آموزشی
  • قرابت فرهنگی ترکیه با ایران
  • پائین‌تر بودن هزینه های تحصیل و زندگی
داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه های کشور ترکیه باید دارای مدرک دیپلم متوسطه باشند. اساس دانشگاه‌های ترکیه پذیرش تحصیلی برای مقطع کارشناسی برطبق معدل دیپلم دبیرستان و پذیرش در آزمون ورودی دانشگاه‌ها(یوس) است. از برترین رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی می توان به: رشته‌های کامپیوتر، بیوتکنولوژی، معماری، طراحی مد و لباس، تجارت و مدیریت، مهندسی، روابط بین‌الملل، گردشگری، فناوری اطلاعات و تجارت بین‌الملل اشاره داشت. مدت زمان تحصیل در دوره کارشناسی یا لیسانس دانشگاه های ترکیه چهار سال می‌باشد. آزمون یوس متشکل از سه درس هوش، ریاضی و هندسه است و برای ورود به دانشگاه های ترکیه باید در این آزمون شرکت کرد. مجموعه دکتر موسوی به عنوان بهترین موسسه تحصیل در ترکیه در کرج با بهره گیری از اساتید مجرب کلاس های آمادگی ورود به این آزمون را برگزار می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کلاس ها می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:
شرایط پذیرش دانشگاه های ترکیه
کلاس های آموزشی در بسیاری از مدارس و دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. در واقع با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مختلف، چنین موضوعی بسیار ساده انجام گرفت. شاید اگر چند سال قبل، ویروس کرونا شیوع پیدا می‌کرد هرگز امکان آموزش آنلاین وجود نداشت اما در این دوره از زندگی با وجود گوشی‌های هوشمند و اینترنت، هر خانه می‌تواند به یک مرکز یادگیری برای دانش‌آموزان تبدیل شود. کلاس های آنلاین هم اکنون به کانون یادگیری در سراسر دنیا تبدیل شده است و داوطلبان بدون نیاز به حضور در کلاس درس می توانند از هر مکانی که هستند آموزش خود را پیگیری کنند. آموزش آنلاین به دانش‌آموزان می‌آموزد که از اینترنت می توانند محتوا بیاموزند و فقط برای بازی یا تماشای فیلم و کارتون از آن استفاده نکنند. این موضوع می‌تواند بر استفاده‌ی دانش‌آموزان از اینترنت نیز تاثیر مثبتی بگذارد و آنها را با بُعد جدیدی از آموزش آشنا کنند. آموزش آنلاین بسیار جذاب و کاربردی بوده و حتی ‌می‌تواند شیوه آموزشی را برای همیشه تغییر دهد. در حال حاضر تمامی کشورهای پیشرفته و در حال توسعه که درگیر کرونا هستند، آموزش آنلاین را پیش گرفته‌اند. مجموعه آموزشی دکتر موسوی به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین آموزشگاه یوس همه ساله اقدام به برگزاری کلاس های یوس در کرج می کند تا به این ترتیب متقاضیان آمادگی هر چه بیشتر را کسب نمایند. کلاس‌های یوس در کرج مجموعه دکتر موسوی با هدف ایجاد فضای مناسب برای یادگیری کاربردی دروس ایجاد شده‌اند. در کنار آموزش حضوری، مجموعه موسوی اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین نیز می کند تا افراد از شهرهای مختلف بتوانند از آموزش مباحث یوس بهره ببرند. هم اکنون دانش آموزان زیادی از شهرهای استان البرز، قزوین، زنجان و حتی گیلان و تهران بصورت مجازی در حال تحصیل در کلاس های آموزشی یوس مجموعه دکتر موسوی هستند.
کلاس های آنلاین یوس با کیفیت بالا

کیفیت آموزشی کلاس های آنلاین یوس مجموعه آموزشی دکتر موسوی در بالاترین سطح علمی و استانداردهای آموزشی برگزار می شود و تمام اساتید سعی می کنند تا ارتباط موثر و قوی با دانش پذیران خود داشته باشند.

به منظور ایجاد ارتباط قوی تر میان دانش پذیر و مطالب ارائه شده، آزمون های هفتگی نیز در دوره های آنلاین یوس مجموعه دکتر موسوی برگزار می شود که این امر به تثبیت آموخته ها و نیز سنجش سطح دانش پذیران منجر می شود. ارزیابی کلاس های آنلاین یوس نیز توسط دپارتمان تحصیل در ترکیه مجموعه دکتر موسوی به صورت مستمر انجام می شود تا روند و کیفیت آموزشی کلاس ها مورد بررسی قرار گیرد.

دانش پذیران عزیز باید مدارک زیر را فراهم نموده و به همراه فرم درخواست شرکت در کلاس ها به مجموعه دکتر موسوی تحویل دهند:

  • اصل و ترجمه ریز نمرات تحصیلی
  • اصل و ترجمه مدرک دیپلم(اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان پایه دوازدهم)
  • عکس پرسنلی
  • اسکن اصل پاسپورت و ترجمه آن

آموزشگاه دکتر موسوی موسسه تحصیل در ترکیه در کرج در تمامی مراحل ثبت نام، انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاهی در کنار شماست. هزینه های تحصیل در ترکیه نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه‌تر است. به خصوص در دانشگاه‌های دولتی این مقدار بسیار کم است.

در کلاس های یوس در کرج مجموعه دکتر موسوی ، بیش از 550 ساعت کلاس آنلاین برای سه درس ریاضی، هوش و هندسه برگزار می گردد. جزوات تالیفی و کتاب های کمک آموزشی نیز طی این دوره در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در طول دوره، یکسال برنامه ریزی تحصیلی توسط مشاور مجموعه صورت می گیرد.

کلاس های یوس آنلاین مجموعه آموزشی دکتر موسوی بصورت سالیانه نرمال و TR ، سالیانه هوش، سالیانه هندسه، سالیانه ریاضی، از صفر هندسه، از صفر ریاضی، نیترو هوش، نیترو هندسه، نیترو ریاضی و خصوصی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *