تنها تور با کیفیت و کم هزینه در شهر زیبای استانبول

ارزان ترین تور آزمون های یوس 2023

تنها تور با کیفیت و کم هزینه در شهر زیبای استانبول

آزمون های بین المللی که در کشور ترکیه برگزار می شود مانند آزمون YOS ،آزمون SAT ،آزمون ALES و سایر آزمون ها نیاز به حضور مستقیم شما در کشور ترکیه دارند. به همین دلیل متقاضیان آزمون یوس پس از اتمام دوره های آمادگی یوس جهت شرکت در آزمون های یوس دانشگاه های ترکیه به دنبال اسکان در کشور ترکیه برای شرکت در آزمون ها هستند. از همین رو دانشجویان یوس به دنبال تور آموزشی آزمون های یوس می گردند تا بتوانند با خیالی آسوده و به دور از دغدغه های غیر آموزشی به هدف خود یعنی قبولی در آزمون های یوس دست پیدا کنند. از طرفی تور آزمون های یوس باید هم از نظر محل اسکان کیفیت لازم را داشته باشد تا دانش آموزان یوس احساس آرامش داشته باشند و هم از نظر آموزشی تا داوطلبان آزمون های یوس با حس خوب و انرژی بالا در آزمون های یوس دانشگاه های ترکیه شرکت کنند.

متفاوت ترین تور آموزشی آزمون های یوس 2023

گروه آموزشی موسوی MLG با سابقه طولانی در زمینه برگزاری تور آزمون های یوس کشور ترکیه با کسب نتایج فوق العاده و رضایتمندی بالای دانشجویان و متقاضیان در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. از این رو امسال هم برای آزمون های یوس 2023 تور فوق العاده و متمایزی را در نظر گرفته است.

توجه داشته باشید که تور آزمون های یوس در دو بازه زمانی برگزار می شود

تور آزمون های یوس دانشگاه های ترکیه (آزمون های غیر متمرکز)

آزمون یوس غیر متمرکز معمولا هر سال در بازه زمانی اردیبهشت ماه تا اواسط تیر ماه برگزار می شود. تعداد دانشگاه هایی که مجری برگزاری آزمون یوس هستند حدود ۳۰ دانشگاه هستند و سایر دانشگاه ها بر اساس نتایج یوس دانشگاه های معتبر اقدام به پذیرش دانشجو می کنند.
Check بازه زمانی تور آزمون های یوس جامع 2023 :
مجموعه با توجه به زمان آزمون های یوس خود دانشگاه ها تصمیم دارد برای تور 2023 دانشگاه های ترکیه 2 بار به طور جداگانه تور برگزار کند.
Check  بازه تور اول : از 7 اردیبهشت ماه لغایت 1 خرداد ماه 1402
Check  بازه تور دوم : 19 خرداد تا 5 تیر ماه 1402

خدمات تور آزمون های یوس 2023 (آزمون های خود دانشگاه ها)

لازم به ذکر هست که مجموعه گروه آموزشی موسوی(MLG)  تور امسال یعنی سال 2023 را در دو بازه متفاوت زمانی اجرا می کند تا هزینه ها برای خانواده ها و دانشجویان کمتر شود.

1- اقامت در بازه تور اول : 25 روزه – اقامت در بازه تور دوم : 15 روزه
2- بلیط رفت و برگشت تهران- استانبول
3- اسکان در هتل درجه یک در قسمت اروپایی استانبول
4- پذیرایی در 3 وعده غذایی ( صبحانه ، نهار و شام)
5- ترنسفر از محل فرودگاه به محل استقرار در استانبول
6- ترنسفر به محل آزمون ها (دانشگاه ها) با خودرو های مناسب و راحت
7- همراه داشتن اساتید تخصصی به ازای هر درس
8- برگزاری کلاس های جمع بندی و رفع اشکال
9- برگزاری کلاس های تست زنی قبل از آزمون دانشگاه مد نظر
10- مجهز بودن محل اقامت به کلاس هوشمند جهت تدریس اساتید
11- برگزاری جلسات آموزشی، مشاوره ای و انگیزشی در طول دوره
12-دسترسی و ارتباط راحت با اساتید در طول روز
13- برگزاری گشت شهری و بازدید از مکان های تفریحی
14- بازدید از برخی دانشگاه های شهر استانبول و ایجاد انگیزه در قبولی دانشگاه ها
15- تهیه بیمه و سیم کارت برای تک تک دانشجویان
16- گزارش روزانه از وضعیت دانشجویان به خانواده ها

هزینه تور آزمون های یوس 2023:

Check هزینه کل این تور در بازه اول با تمام شرایط گفته شده 1600 دلار می باشد.

امکان پرداخت به صورت اقساطی

همان طور که ملاحظه کردید تور آزمون های یوس 2023 گروه آموزشی موسوی MLG  در راستای برطرف کردن دغدغه های داوطلبان یوس است تا بدون هیچ گونه مشکلی در آزمون های یوس شرکت کنند. حال برخی از این دغدغه ها که توسط تیم ما به بهترین نحوه ممکن حل شده است را با هم مرور کنیم :

راه حل گروه آموزشی موسوی MLG :

اسکان در بهترین هتل 4 ستاره در قسمت اروپایی شهر زیبای استانبول
هتل محل استقرار دانشجویان یوس 2023 امکانات ویژه ای دارد. در واقع این هتل 3 وعده غذایی دارد که در هر وعده شما می توانید غذای دلخواه خود را انتخاب کنید و با کمال آرامش در رستوران هتل غذای خود را میل کنید. از طرفی اتاق ها مجهز به سرویس های تخت خواب راحت به همراه مستر(سرویس حمام و دستشویی ) می باشد . بنابراین گویی در منزل خود زندگی می کنید اما از فضای شهر استانبول لذت می برید و دیگرهیچ گونه نگرانی بابت کیفیت محل اقامت و نوع غذاها در کشور ترکیه ندارید.

راه حل گروه آموزشی موسوی MLG :

استقرار در بهترین و نزدیک ترین لوکیشن نسبت به مراکز مختلف آزمون یوس ( قسمت اروپایی شهر استانبول).

مجموعه ما محل استقرار خود را در قسمت اروپایی شهر استانبول در نظر گرفته است، جایی که به دو دلیل بسیار لوکیشن خوبی برای آزمون های یوس 2023 است:

1- مراکز آزمون های یوس هر ساله در شهر استانبول بسیار بیشتر نسبت به شهر های دیگر کشور ترکیه است

2- اکثر دانشگاه های ترکیه مراکز آزمون خود را در قسمت اروپایی شهراستانبول در نظر می گیرند و این یعنی همان جایی که گروه آموزشی موسوی (MLG)مستقر هست و تور آزمون های یوس خود را برگزار می کند.

راه حل گروه آموزشی موسوی MLG :

گروه آموزشی موسوی (MLG)برای تور آزمون های یوس 2023 به طور ویژه برنامه ریزی درسی و آموزشی کرده است. بدین گونه که برای هر درس یک استاد تخصصی همراه خود دارد تا دانشجویان در دوران اقامت خود در ترکیه به راحتی با اساتید در ارتباط باشند. در طول دوران اقامت در ترکیه کلاس هایی برای مرور مطالب آزمون دانشگاه های ثبت نامی توسط دانشجویان در نظر گرفته شده است و علاوه بر این موضوع در این کلاس ها جهت رفع اشکال کامل تر تست های استاندارد متنوعی هم کار می شود. لازم به ذکر هست که تمامی این تدریس ها در قالب فایل های دیجیتالی در کلاس های مجهز به تخته و تلویزیون هوشمند انجام می شود تا با بهترین کیفیت ممکن یادگیری 100 درصدی انجام شود . در واقع شما یکبار از نو تمام مباحث آزمون های یوس 2023 را دوره می کنید و با آمادگی کامل تری نسبت به دانشجویان یوس موسسات دیگر در آزمون ها شرکت می کنید.

  1. راه حل گروه آموزشی موسوی MLG :

    شما در محیطی به سر خواهید برد که آرامش همواره برقرار هست. در واقع برای تمام دغدغه های شما بهترین راه حل در نظر گرفته شده است. همان طور که گفته شد محل اسکان شما دانشجویان عزیز در قسمت اروپایی شهر استانبول  می باشد و این یعنی شما به محل مراکز آزمون ها نزدیک هستید و به خودی خود حجم ترافیک بسیار کمتر می شود و از طرفی چندین دستگاه خودروی مناسب به صورت 24 ساعته مشغول خدمت رسانی هستند تا شما به موقع و بدون استرس در محل آزمون شرکت کنید.

راه حل گروه آموزشی موسوی MLG :

گروه آموزشی موسوی (MLG)تاکید ویژه ای بر مباحث مشاوره ای و انگیزشی دارد و همواره در تور آزمون های یوس از یک کارگروه تخصصی مشاوره ای استفاده می کند و با برگزاری جلسات گروهی و خصوصی جهت بالا بردن انگیزه و حفظ روحیه جمعی و فردی دانش آموزان تاثیر به سزایی دارد و نتیجه این کارگروه مشاوره ای را در قبولی دانشجویان خود طی سالیان گذشته در آزمون های یوس به شدت احساس کرده است.

خالی از لطف نیست که بدانید تیم اعزامی گروه آموزشی موسوی (MLG)به کشور ترکیه به صورت مدام با خانواده های دانشجویان یوس در ارتباط هست و گزارش های لازم را نیز در اختیار خانواده ها قرار می دهد البته این بدین معنا نیست که خانواده های عزیز نتوانند در تور آموزشی آزمون های یوس 2023 همراه فرزندانشان باشند بلکه می توانند با هماهنگی قبلی در تور کنار فرزاندانشان باشند و مجموعه ما نیز همراهی خانواده ها را باعث افتخار خود می داند.

در نهایت باید گفت گروه آموزشی موسوی (MLG)فقط تور آزمون های یوس برگزار نمی کند بلکه به طور تمام و کمال جمع بندی مباحث آزمون یوس را هم انجام می دهد و هر ساله نتیجه کار خودمان را در قبولی های مکرر دانشجویان مشاهده می کنیم . لازم به ذکر هست که همکاری بی نظیر دانش آموزان و خانواده های محترم شان در نتایج درخشان گروه آموزشی موسوی (MLG)نه تنها بی تاثیر نبوده است بلکه کمک به سزایی نیز کرده است.

تور آزمون های یوس مرکزی 2023: (TR YOS)

با توجه به اینکه آزمون یوس مرکزی (متمرکز) در تاریخ 9 بهمن بود، مجموعه در تاریخ 6 بهمن ماه لغایت 10 بهمن ماه 1401 این تور را برگزار کرد .(بازه زمانی برای ثبت نام این تور به پایان رسیده)

توضیح تور آزمون یوس مرکزی (TR YÖS) :

آزمون یوس مرکزی در ژانویه ۲۰۲۳ برگزار می شود . هر چند که تا آبان ماه 1401 بخشنامه رسمی و نحوه برگزاری آن توسط سازمان YÖK منتشر نشده بود و متقاضیان ورود و  ثبت نام در دانشگاه های ترکیه یک برنامه ریزی یشنهادی داشته و خود را برای آزمون احتمالی ژانویه( دی ماه) آماده می کردند؛  در نهایت اطلاعات تکمیلی این بخشنامه در 3 آذر ماه 1401 توسط سازمان YÖK منتشر شد.

• بازه ثبت نام آزمون یوس مرکزی 2023 (TR YÖS) :

طبق آخرین بخشنامه سازمان YÖK ثبت نام آزمون یوس متمرکز( مرکزی) از تاریخ 3 آذر 1401 معادل 24 نوامبر 2022 لغایت 14 آذر 1401 معادل 5 دسامبر 2022 و از طریق سایت ÖSYM به نشانی tryos.osym.gov.tr/TryosYetki/Giriş   انجام خواهد شد. برای این آزمون نیز ثبت نام با تاخیر در نظر گرفته شده است اما ثبت نام در این بازه مشتمل بر پرداخت 50 درصد هزینه آزمونی اضافی نسبت به ثبت نام در بازه زمانی مقرر است. شروع ثبت نام با تاخیر آزمون یوس متمرکز( مرکزی) از 21 آذر 1401 معادل 12 دسامبر 2022 لغایت 24 آذر 1401 معادل 15 دسامبر 2022 می باشد.

• تاریخ آزمون یوس متمرکز 2023 (TR YÖS) :

آزمون یوس متمرکز یا به عبارت دیگر آزمون یوس مرکزی پس از کش و قوس های فراوان در تاریخ 9 بهمن 1401 معادل 29 ژانویه 2023 ساعت 11:15 دقیقه بصورت سراسری در ترکیه و بیش از 20 کشور دنیا برگزار خواهد گردید. شایان ذکر است که داوطلبان بعد از ساعت 11 روز 29 ژانویه 2023 حق ورود به مراکز آزمونی را نخواهند داشت.