آیلتس فشرده در کوتاه ترین زمان ممکن

آیلتس فشرده در کوتاه ترین زمان ممکن

متقاضیان دوره های آیلتس در تهران و کرج اغلب افراد بزرگسالی هستند که دارای مشغله های متعدد شغلی و تحصیلی هستند،به همین دلیل نمیتوانند تنها با یک برنامه ریزی واحد از لحاظ تعداد روز و ساعت آموزشی پاسخگوی تمامی اهدافشان باشند ، بنابراین بهترین و مناسب ترین نوع برنامه ریزی آن است که به صورت فشرده در حالت های متنوعی از بعد زمانی و مکانی به اهدافشان دست پیدا کنند.

برای بیشتر متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس، زمان مورد نیاز برای یادگیری و اطمینان از حصول نتیجه دلخواه، از اهمیت زیادی برخوردار است.

متأسفانه تعداد بسیاری  از این افراد سال‌های طولانی و متوالی را بدون یادگیری مؤثر و استفاده جدی از زبان انگلیسی سپری کرده و ناگهان به دلایل مختلف از جمله مهاجرت یا ادامه تحصیل در خارج از کشور نیازمند کسب نمره بالایی در یک آزمون استاندارد بین المللی مثل آیلتس می‌شوند.

معمولاً این افراد به دنبال دوره فشرده آیلتس مخصوصاً به صورت کلاس آنلاین و یا خصوصی بوده و انتظار دارند در بازه زمانی چند ماهه از سطوح پایین مهارت‌های زبانی به سطوح بالاتر از متوسط، B2 یا در بیشتر موارد پیشرفته، C1 برسند.

اولین فاکتور برای شناخت اعتبار نه تنها یک موسسه  زبان بلکه هر موسسه ایی را باید کادر مجرب و تحصیلکرده  مدرسین  آن در نظر گرفت. بعد از آن مهمترین نکته ای که در مورد آمادگی دوره فشرده آیلتس باید در نظر داشته باشید توان شما از نظر اختصاص زمان لازم برای حضور در کلاس گروهی آیلتس و مهمتر از آن، مطالعه خارج از کلاس است.

به عنوان مثال در صورتی که شاغل هستید و در طول دوره فشرده آیلتس هم می‌خواهید همچنان زمان قابل توجهی را صرف حضور در محل کار و رفت و آمد کنید مسلماً توان شرکت در دوره فشرده آیلتس را نخواهید داشت. بنابراین در اولین گام باید تصمیم بگیرید که تا چه حد می‌توانید در کنار ساعات حضور در کلاس، زمان مطالعه خارج از کلاس داشته باشید.

نکته دوم برای موفقیت در برنامه ریزی یادگیری، آموزش صحیح و نظارت دقیق بر فعالیت و روند پیشرفت شما در مسیر یادگیری زبان انگلیسی تا رسیدن به نمره مورد نیاز شما  است.

یک برنامه آموزشی صحیح برای دوره فشرده آیلتس می بایست از نظر زمانی کاملاً تاثیرگذار باشد و از کوتاه‌ترین ودرعین حال مؤثرترین مسیر، یادگیری شما را تضمین کند.

یکی از مزیت های مهم و منحصر به فرد دوره های آیلتس وجود یک  پشتیبانی قوی است.  ما در   MLGآکادمی در کنار استاد اصلی یک استاد راهنمای 24 ساعته داریم که تمام مطالب را هر جلسه با شما تمرین و براتون تکرار میکند

یعنی آموزش ، تمرین، تکرار و پشتیبانی با مجموعه است که این متد ما را از موسسات دیگر متمایز کرده است. با شرکت در دوره های آیلتس MLG  به دلیل شیوه های تدریس مدرن و پشتیبانی حرفه ای، موفقیت متقاضیان تا حد زیادی تضمین شده است.

در MLG  آکادمی دوره فشرده آیلتس و زبان عمومی به صورت آنلاین و حضوری  برگزار می شود که می توانند نقش مهمی در صرفه جویی در زمان و هزینه متقاضیان داشته باشند. دوره های زبان عمومی MLG  در قالب 10 ترم برگزار می شود و شما پس از شرکت در این دوره ها به سطح دانشی قابل قبولی برای شرکت در دوره آیلتس خواهید رسید.

و چون  شیوه تدریس در این دوره ها به شکلی است که تمرکز روی هر چهار مهارت زبان انگلیسی  است، این دوره ها می تواند برای افرادی که قصد تقویت زبان انگلیسی خود را دارند نیز بسیار مفید باشند.

 اما ما در   MLGآکادمی با در نظر گرفتن شرایط های مختلف افراد با برنامه ریزی کامل و تاثیر گذار کلاس های فشرده آیلتس را برای تمام افراد برگزار میکنیم.

1 ) آیلتس دوئت

2 ) آیلتس N-I

کلاس های آیلتس دوئت فشرده ترین دوره ی آیلتس مجموعه  MLG  است که در 3.5 ماه شما را به نمره 7-7.5 میرساند. در این دوره ترم ها 2 هفته ای ، کلاس ها 4 روز در هفته و جلسات آموزشی 3 ساعته هستند.

کلاس های آیلتس N-I  دوره غیر فشرده آیلتس در مجموعه MLG  است که در 7 ماه شما ره به نمره 7-7.5 میرساند. در این دوره ترم ها 1 ماهه ، کلاس ها 2 روز در هفته و جلسات 3 ساعته هستند.

علاوه برکلاس ها در طول هفته ما این امکان را به متقاضیان شاغلی که توانایی شرکت در کلاس در طول هفته را ندارند داده ایم ، تا علاوه بر کسب درآمد زمان مناسب برای آموزش در آخر هفته را داشته باشند.

کلاس های آخر هفته های ما به صورت 6 ساعته یک روزه آخر هفته برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *