آیلتس در کرج
آیلتس در کرج

آزمون آیلتس در کرج

آیلتس آزمون زبان انگلیسی است که توسط ۹۰۰۰ موسسه شامل موسسات دولتی، آموزشی و شغلی – از جمله بیش از ۳۰۰۰ موسسه و دوره آموزشی در ایالات متحده آمریکا  در ۱۳5 کشور جهان برای تحصیل، مهاجرت و کار در کشورهای دیگر، پذیرفته شده و به صورت مشترک توسط شورای British council و  University of Cambridge ESOL استرالیا سازماندهی و برگزار می شود. مدرک آیلتس در کشورهایی که در آن مهاجرت صورت می گیرد ، تنها مدرک مورد قبول به شمار می رود. در این آزمون در کمتر از سه ساعت، چهار مهارت‌  شما در گوش دادن، خواندن، نوشتن و مکالمه ارزیابی می شود.

توضیح مختصری از آزمون آیلتس:

بخش شنیداری آزمون آیلتس (Listening)

بخش listening یا بخش شنیداری دارای چهار بخش است که هر کدام شامل  10 سوال می باشند. در این بخش، داوطلبان آزمون به یک بخش صوتی گوش می‌دهند و سپس بر اساس شنیده‌های خود به سوالات پاسخ می‌دهند.

بخش خواندن در آزمون آیلتس (Reading)

بخش reading یا خواندن شامل سه بخش است. داوطلبان سه متن را می‌خوانند و پس از مطالعه متن، داوطلبان باید به سوالات چند گزینه‌ای و کوتاه پاسخ دهند.

بخش نوشتن در آزمون آیلتس (Writing)

مهارت نوشتن شامل  دو بخش است. در بخش اول، داوطلبان باید در 20 دقیقه متنی بنویسند که  حداقل 150 کلمه داشته باشد.. در بخش دوم، داوطلبان باید متن 250 کلمه ایی  را در 40 دقیقه بنویسند. موضوعات با توجه به نوع انتخابی آزمون آکادمیک آیلتس یا آزمون عمومی آیلتس شرکت کننده ، متفاوت است.

بخش مکالمه در آزمون آیلتس (Speaking)

مکالمه مصاحبه حضوری است که در طی آن داوطلب با یک کارشناس مکالمه می‌کند.

این آزمون شامل سه بخش می شود:

بخش اول: سوالات معمولی و عمومی است و مربوط به شغل، خانواده، محل زندگی و ….

بخش دوم: در این قسمت کارشناس  به شما یک سوال مشخص می دهد و  به شما یک دقیقه فرصت می دهد  که به سوال فکر کنید و بعد 1 تا 2 دقیقه در مورد سوال صحبت کنید.

بخش سوم: کارشناس از شما سوالاتی در رابطه با سوال بخش دوم می پرسد.

کلاس آیلتس در کرج

بطور کلی دونوع  آزمون آیلتس وجود دارد.

  1. آکادمیک (دانشگاهی) 
  2. جنرال (عمومی)
  • آزمون آیلتس آکادمیک برای کسانی است که قصد ادامه تحصیل در یک دانشگاه برای مقطع کارشناسی یا مقاطع بالاتر را دارند و یا قصد کار در یک سازمان یا شرکت حرفه ای انگلیسی زبان را دارند.
  •  آیلتس جنرال برای کسانی است که قرار است در مقاطع تحصیلی پایین تر به تحصیل بپردازند و یا به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند.

دلایل گرفتن مدرک آیلتس متفاوت است. افراد درهرسن وسالی و زمینه‌ای می‌توانند در آزمون آیلتس شرکت ‌کنند.

برای آشناس بیشتر با آزمون آیلتس کلیک کنید. 

دو دلیل اصلی برای شرکت در آزمون آیلتس وجود دارد:

  • برای کار: اگرداوطلب متقاضی کار در یک کشورانگلیسی‌زبان باشید، اما انگلیسی زبان مادری آن نباشد، باید درآزمون آیلتس شرکت کنید. مدرک آیلتس مورد تایید بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها در کشورهای انگلیسی‌ زبان است.
  • برای تحصیل: اگر داوطلب متقاضی تحصیل در یک دانشگاه یا کالج باشد، باید مدرک زبان آیلتس ارائه دهد. نمره آیلتس نشان می‌دهد که آیا می‌تواند دوره‌های آموزشی به زبان انگلیسی را پشت سر بگذارد یا خیر. پذیرش در بسیاری از دانشگاه‌ها بستگی به نمره آیلتس دارد.

برای دریافت مدرک معتبر آزمون بین‌المللی آیلتس ، با حضور در یکی از مراکز در کرج برای امتحان و با تکنیک‌ها و نکاتی که در مراکز آموزش آیلتس یاد گرفته‌اید، آزمون‌ تان را با موفقیت پشت سر بگذرانید.

اولین قدم برای کسب تجربه و موفقیت درآیلتس داشتن استاد معتبر و با تجربه آیلتس و شرکت در دوره های مربوط با این آزمون است.

کلاس آیلتس در تهران و کرج

موسسه MLG  فعال در زمینه آیلتس در کرج و تهران علاوه بر تخصص و تجربه کافی در ارائه مهارت‌ها، دارای ویژگی‌های مهم دیگری هم هست که آن را از موسسات دیگر متمایز کرده است.

اولین و مهمترین ویژگی این موسسه استفاده ازاساتید برجسته بین‌المللی به منظور آموزش آیلتس در تهران و کرج است. تنوع در ارائه خدمات آموزشی و برگزاری دوره‌های آمادگی تا پیشرفته باعث شده است تا زبان آموزان راغب به حضور در این موسسه شوند.

علاوه براساتید اصلی بهره‌مندی از مشاوره و پشتیبانی لازم در آموزش زبان انگلیسی و آیلتس می تواند به زبان آموزان کمک کند. برای موفقیت در برنامه ریزی یادگیری، آموزش صحیح و نظارت دقیق بر فعالیت و روند پیشرفت شما در مسیر یادگیری زبان انگلیسی تا رسیدن به نمره مورد نیاز شما  است.

با توجه به شرایط اقتصادی موجود داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه یکی از دلایل مهم در حضور زبان آموزان در موسسه آیلتس است.

امروزه با توجه به شرایط بیماری ارائه خدمات آنلاین بسیار مهم است. از این رو آکادمی زبان MLG همواره  کلاس های آنلاین آیلتس را با کیفیت بالا برای زبان آموزان فراهم نموده است.

دسترسی آسان به مرکز و مؤسسه آموزش زبان انگلیسی در دو شعبه مختلف، به روز بودن آموزش‌ها وتعیین سطح کردن دانشجویان از ویژگی های مهم آموزشگاه آیلتس MLG در کرج و تهران می باشد.

دوره آیلتس

دوره فشرده آیلتس در تهران و کرج

در مورد آمادگی دوره فشرده آیلتس  در تهران و کرج باید در نظر داشته باشید توان شما از نظر اختصاص زمان لازم برای حضور در کلاس گروهی آیلتس و مهمتر از آن، مطالعه خارج از کلاس چقدر  است.

 به عنوان مثال در صورتی که شاغل هستید و در طول دوره فشرده آیلتس هم می‌خواهید همچنان اگر زمان قابل توجهی را صرف حضور در محل کار و رفت و آمد کنید مسلماً توان شرکت در دوره فشرده آیلتس را نخواهید داشت.

بنابراین در اولین گام باید تصمیم بگیرید که تا چه حد می‌توانید در کنار ساعات حضور در کلاس، زمان مطالعه خارج از کلاس داشته باشید.

یک برنامه آموزشی صحیح برای دوره فشرده آیلتس می بایست از نظر زمانی کاملاً تاثیرگذار باشد و از کوتاه‌ترین ودرعین حال مؤثرترین مسیر، یادگیری شما را تضمین کند.

یکی از مزیت های مهم و منحصر به فرد دوره های آیلتس فشرده در تهران و کرج  وجود یک  پشتیبانی قوی است.

 ما در MLG آکادمی آیلتس در کرج در کنار استاد اصلی یک استاد راهنمای 24 ساعته داریم که تمام مطالب را هر جلسه با شما تمرین و برایتان تکرار میکند.

یعنی آموزش ، تمرین، تکرار و پشتیبانی با مجموعه است که این متد ما را از موسسات دیگر متمایز کرده است. با شرکت در دوره های آیلتس آموزشگاه MLG  به دلیل شیوه های تدریس مدرن و پشتیبانی حرفه ای، موفقیت متقاضیان تا حد زیادی تضمین شده است.

دوره فشرده آیلتس در  آکادمی MLG  در کرج و تهران، به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود که می توانند نقش مهمی در صرفه جویی در زمان و هزینه متقاضیان داشته باشند. دوره های زبان عمومی MLG  در قالب 10 ترم برگزار می شود و شما پس از شرکت در این دوره ها به سطح دانش قابل قبولی برای شرکت در دوره آیلتس خواهید رسید.

و چون شیوه تدریس در این دوره ها به شکلی است که تمرکز روی هر چهار مهارت زبان انگلیسی  است، این دوره ها می تواند برای افرادی که قصد تقویت زبان انگلیسی خود را دارند نیز بسیار مفید باشند.

 اما ما در آموزشگاه آیلتس MLG در کرج و تهران با در نظر گرفتن شرایط های مختلف افراد با برنامه ریزی کامل و تاثیر گذار کلاس های فشرده آیلتس را برای تمام افراد برگزار میکنیم.

جدول زمان بندی و شهریه کلاس آیلتس (کلاس آیلتس فشرده 6 ماهه)

نام دوره
تعداد ترم
نام ترم
تعداد جلسات هر ترم
طول هر ترم
جمع ساعات ترم
شهریه هر ترم
IELTS 1
2 ترم
Duet 1 – Duet 2
8 جلسه 3 ساعته
1 ماه
24 ساعت
750.000
IELTS 2
2 ترم
Duet 3 – Duet 4
8 جلسه 3 ساعته
1 ماه
24 ساعت
1.000.000
IELTS 3
2 ترم
Duet 5 – Duet 6
8 جلسه 3 ساعته
1 ماه
24 ساعت
1.250.000

6 ماهه به نمره 7.5 آیلتس برسید

جدول زمانبندی کلاس های فشرده آیلتس 6 ماهه

نام دوره
تعداد ترم
نام ترم
تعداد جلسات هر ترم
طول هر ترم
جمع ساعات ترم
شهریه هر ترم
IELTS 1
2 ترم
Duet Torbo 1,2
16 جلسه 3 ساعته
1 ماه
24 ساعت
750.000
IELTS 2
2 ترم
Duet Torbo 3,4
16 جلسه 3 ساعته
1 ماه
24 ساعت
1.000.000
IELTS 3
2 ترم
Duet Torbo 5,6
16 جلسه 3 ساعته
1 ماه
24 ساعت
1.250.000

در آموزشگاه  MLG  دوره های آیلتس 2 نوع هستند:

1 ) آیلتس دوئت

2 ) آیلتس N-I

کلاس های آیلتس دوئت فشرده ترین دوره ی آیلتس مجموعه  MLG  در کرج است که در 3.5 ماه شما را به نمره 7 – 7.5 میرساند. در این دوره ترم ها 2 هفته ای ، کلاس ها 4 روز در هفته و جلسات آموزشی 3 ساعته هستند.

کلاس های آیلتس N-I  دوره غیر فشرده آیلتس در مجموعه MLG  است که در 7 ماه شما ره به نمره 7 – 7.5 میرساند. در این دوره ترم ها 1 ماهه ، کلاس ها 2 روز در هفته و جلسات 3 ساعته هستند.

علاوه برکلاس ها در طول هفته ما این امکان را به متقاضیان شاغلی که توانایی شرکت در کلاس در طول هفته را ندارند داده ایم ، تا علاوه بر کسب درآمد زمان مناسب برای آموزش در آخر هفته را داشته باشند.

کلاس های آخر هفته های ما به صورت 6 ساعته یک روزه آخر هفته برگزار می شود.

مدارک اخذ شده آیلتس

آزمون آزمایشی آیلتس (آزمون ماک)

آزمون ماک آیلتس یا همان آزمون آزمایشی یا شبیه سازی شده آیلتس، آزمونی مطابق با شرایط آزمون آیلتس و با سؤالات استاندارد شامل چهار بخش  لیسنینگ ، رایتینگ ، ریدینگ و اسپیکینگ می‌باشد که به صورت حضوری برگزار می‌شود و توسط کارشناسی که مسلط به آیلتس و مهارت‌های آن است بررسی و نمره دهی می‌شود. مدت زمان این آزمون حداکثر ۳ ساعت است.

مثل خود آزمون آیلتس، امتحان ماک هم دو نوع دارد:

  • آزمون ماک آیلتس آکادمیک
  • آزمون ماک آیلتس جنرال

از آنجایی که ماک، مشابه آزمون آیلتس است و از این جهت آزمون سختی است و نیازمند تسلط نسبی به نکات پاسخ دهی به تسک‌های آزمون است، افرادی باید این تست را بدهند که با نکات آزمون آیلتس آشنا هستند و روش‌های مدیریت زمان را هم بدانند چون این آزمون، رایگان نبوده و برای برگزاری و تصحیح آن از متقاضیان هزینه دریافت می‌شود.

آزمون آیلتس تا دو سال اعتبار دارد و به همین دلیل اگر شما نیاز به ارائه آن به دانشگاه ها و یا موسسات آمورشی و یا مهاجرتی دارید می توانید در این دو سال آن را به کسانی که تقاضای آیلتس از شما دارند ارائه دهید. دلیل اینکه اعتبار مدرک آیلتس دو سال است این است که سازمان های برگزار کننده این آزمون معتقدند که بعد از این دو سال ممکن است شخص دچار فراموشی شود و از آنجا که ماهیت زبان فرار است نیاز به اثبات سطح زبان آموز وجود دارد.

نمره بندی آزمون آیلتس، حداقل نمره مورد نیاز برای قبولی؟

نمره قبولی در آیلتس

نمره 9 آیلتس

افرادی که موفق به کسب نمره 9 آیلتس شوند به عنوان افراد متخصص شناخته خواهند شد. این افراد تسلط کامل به زبان دارند و از آن با دقت و تسلط استفاده می کنند. تعداد کمی از این افراد به این سطح می رسند.

نمره 8 آیلتس

افرادی که نمره 8 را کسب می کنند ممکن است هنگام صحبت کردن یا نوشتن در مورد موقعیت های نا آشنا،چند اشتباه مرتکب شوند اما به طور کلی ، تسلط بسیار خوبی به زبان دارند و برای زندگی و کار در کشور انگلیسی زبان مشکلی نخواهند داشت.

نمره 7 آیلتس

بیشتر افرادی که نمره 7 می گیرند توانایی بودن در شرایط پیچیده به زبان انگلیسی را دارند. افرادی که نمره 7 را کسب کرده اند گاه گاهی اشتباه خواهند کرد اما قادر به انجام کار های روزمره خود بدون مشکل هستند. نمره 7 حداقل سطحی است که برای کار و ادامه تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان باید آن را کسب کرد.

نمره 6 آیلتس

این نمره به نمره خنثی تلقی می شود. اگر در آزمون نمره 6 را کسب کنید به این معناست که شما توانایی صحبت درباره خانواده و شغل خود را دارید اما توانایی مقابله با موضوعات سخت و پیچیده را ندارید. حداقل نمره قبولی در آزمون نمره 6 – 7  می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *